La musicoteràpia ressona a Mallorca!

12/9/16

Vos afegim el reportatge que el diari Ultima Hora va publicar a les seves pàgines centrals el diumenge 11 de setembre. Estam molt animats i animades perquè inclou alguns projectes de musicoterapeutes associats a ABAMU que comencen a rodar a Mallorca. 


La musicoteràpia (que no musicologia, com incorrectament s'esmenta a l'article) comença a ressonar a l'illa. També volem esclarir que la musicoteràpia serveix per satisfer necessitats cognitives, emocionals, físiques o socials. El reportatge parla de "sanació" i "curació", dos conceptes que en molts de casos poden dur a malentesos. La musicoteràpia és una teràpia complementària que no pot curar sempre, però sí cuida a la persona. Enhorabona als musicoterapeutes que surten a la notícia pels vostres projectes!!

Os adjuntamos el reportaje que el periódico Ultima Hora publicó en sus páginas centrales el domingo 11 de septiembre. Estamos muy animados y animadas porque incluye algunos proyectos de musicoterapeutas asociados a ABAMU que empiezan a funcionar en Mallorca. 


La musicoterapia (que no musicología, como incorrectamente nombra el artículo) empieza a resonar en la isla. También queremos aclarar que la musicoterapia sirve para satisfacer necesidades cognitivas, emocionales, físicas o sociales. El reportaje habla de "sanar" y "curar", dos conceptos que en muchos casos pueden ser malentendidos. La musicoterapia es una terapia complementaria que no siempre puede curar, pero sí cuida a la persona. ¡¡Enhorabuena a los musicoterapeutas que salen en la noticia por vuestros proyectos!!
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada